1396-10-08 10:02
780
0
48441
در بیانیه بسیج فرهنگیان گلستان مطرح شد؛

حضور برخی فعالان فتنه 88 در مناصب دولتی خلاف مصلحت نظام است/گناه مرتکبین فتنه قابل بخشش نیست

سازمان بسیج فرهنگیان استان گلستان در آستانه 9 دی بیانیه‌ای را صادر و تاکید کرد: گناه مرتکبین فتنه قابل بخشش نیست. حضور برخی فعالان فتنه 88 در مناصب دولتی ، جای بسی تأمل دارد چرا که سوابق عملکرد این عده ،که حتی برخی از آنها سابقه محکومیت نیز دارند ، نشان می دهد که نه تنها اعتقادی به گفتمان ندارند، بلکه در صورت امکان افراطی ترین حرکات را به نمایش خواهند گذاشت .

به گزارش گلستان ما، متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: تاریخ پر فراز و نشیب جمهوری اسلامی، مملو از توطئه هایی است که در طول این 38 سال،توسط ایادی استکبار طرح ریزی و به دست عناصر خود فروخته و منافق صفت داخلی به اجرا در آمده است . اما هر بار با بصیرت و حضور  مثال زدنی ملت سلحشور ایران اسلامی و با رهبری پیامبر گونه امام راحل (ره) و بعد از ایشان حضرت امام خامنه ای عزیز (مد ظله العالی) نقش بر آب می شد.

یکی از این توطئه ها اقدام  طرح ریزی شده و برنامه ریزی شده تعدادی از عناصر خود فروخته، در حرمت شکنی عاشورا ی سال 88 و حمله به عزاداران بود که علاوه بر  به آتش کشیدن مساجد و اموال عمومی و تخریب بیت المال ، اصول اساسی اعتقادی مردم ایران را نیز مورد هجمه قرار داد . اما آنچه که طراحان توطئه ، در محاسبات خود از آن غافل شدند ، غیرت ایرانی اسلامی  ملت غیور و شهید پرور ایران اسلامی بود . ملتی که  با خروش انقلابی خود در نهم دی ماه 88 ضمن برچیدن بساط آشوب و فتنه گری ، درس عبرتی به فتنه گران داخلی و حامیان خارجی آنها داد، تا بدانند در صورت کوچکترین اشاره رهبرشان ، همه در دفاع از حریم مکتب ولایت فقیه به میدان خواهند آمد و با مشت های پولادین خود ، بساط فتنه گران و یاوه گویان را در هم می پیچند.

حضور با شکوه 85 درصدی مردم ایران در انتخابات 22 خرداد 1388 که می توانست فرصتی برای تثبیت پایه های اقتدار نظام و شتاب فزاینده کشور و پیشرفت ، توسعه اقتصادی و تعامل همه جانبه باشد در سایه فتنه انگیزی دشمنان انقلاب اسلامی در داخل و خارج و روا داشتن ظلم و تهمت تقلب به چالش علیه استقلال ، امنیت ملّی و استحکام نظام اسلامی در عرصه فراملّی تبدیل شد، به گونه ای که اگر مدیریت الهی، هوشمندانه و مقتدرانه مقام معظم رهبری و حضور عاشورایی و توام با بصیرت و حب انقلابی مردم نبود می توانست جمهوری اسلامی ایران را با خطرات جبران ناپذیری مواجه سازد .

امروز نیز ، پیروزی های جبهه مقاومت و حماسه آفرینی های مدافعین حریم آل ا... ، که منجر به شکست مفتضحانه ایادی استکبار و پایان سیطره  گروهک تکفیری داعش در سوریه و عراق ، در هفته های اخیر شد ، اقتدار و شهادت طلبی و عشق به اهل بیت (ع) و آمادگی شیعیان واقعی زمان و بسیجیان رهبر معظم انقلاب اسلامی را نه تنها به عوامل فتنه گر داخلی ، بلکه به تمامی نظام های چند چهره دنیا نشان داده و ثابت کرد، هر زمان که ولی امرشان،حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) اشاره فرمایند، اثری از ابر قدرتها و جنایتکاران و دست نشانده های آنان نخواهد ماند.

اینک ما فرهنگیان  بسیجی ضمن اعلام آمادگی همه جانبه برای حضور پر شور در راهپیمایی 9 دی ، بار دیگر اعلام می کنیم که:

1 ـ  ولایت فقیه خط قرمز ماست و تا زمانی افراد را در هر لباس و مقامی ، حمایت می کنیم و پای آنها می ایستیم که در عمل و نه در شعار، مطیع امر رهبر فرزانه انقلاب و پایبند به نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند .

2 ـ به  دولت محترم یادآور  می شویم  که  حضور برخی فعالان فتنه 88 در مناصب دولتی ، جای بسی تأمل دارد چرا که سوابق عملکرد این عده ،که حتی برخی از آنها سابقه محکومیت نیز دارند ، نشان می دهد که نه تنها اعتقادی به گفتمان ندارند ، بلکه در صورت امکان افراطی ترین حرکات را آنهم در جهت خلاف منافع نظام و در راستای براندازی و ضربه زدن به جمهوری اسلامی و رأی مردم به نمایش خواهند گذاشت .

3ـ اینکه گروهی دانسته و خائنانه و یا نادانسته و جاهلانه در صدد بیگناه نمایی فتنه گران و سران فتنه هستند ، نشان از دست های پشت پرده ای دارد که می لرزد اما تلاش دارد تا فتنه 88 و خیانتی که به رأی ملت شد را از اذهان ملت پاک نمایند . برخی صاحبان تریبونها و مناصب سیاسی باید بدانند ، فتنه فراموش شدنی نبوده و گناه مرتکبین آن قابل بخشش نیست.لذا از قوه قضائیه و سایر نهادهای مسئول درخواست می گردد تا به محض فراهم آمدن شرایط ، نسبت به محاکمه سران فتنه ، به دلیل محاربه با نظام اسلامی و سلب آسایش روانی و امنیت اجتماعی جامعه اقدام نماید.

4ـ شرایط بین المللی و منطقه ای به گونه ای بسیار حساس در حال رقم زدن دنیای جدیدی است که می تواند برای آینده جهان اسلام و کشور ما نیز مهم و سرنوشت ساز باشد. در چنین شرایطی بر همگان واجب است تا ضمن حفظ انسجام داخلی ، از تنش های سیاسی بیهوده داخلی  که جز اتلاف انرژی نظام ، سودی نخواهند داشت دوری نموده و فضا را برای صدور انقلاب فراهم آورند.

5 تنها راه گشای امور کشور را منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای(مد ظله العالی)  دانسته و آحاد جامعه اعم از مردم ، مسئولین قوا و ارکان مختلف نظام را به وحدت حول محور ولایت دعوت نموده و خود نیز با اتکال به خداوند بر این راه نورانی اعلام استواری می نماییم.

من ا... توفیق

سازمان بسیج فرهنگیان استان گلستان

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.